helgen som varit

det har varit en bra helg!
fredag = mys med becca. Gick till maxi o köpte choklad o såg 2012 o lite så. Najs!

lördag=
bodypymp med beccis och efter det gick vi på stan ett tag och jag agerade chaufför åt hennes lillebror & kompis, i beccas mammas bil. Fan va annorlunda o köra någon annans bil egentligen asså. Dragläget ode är verkligen helt annat. Men ah! najs iaf.
Kvällen bjöd på hyrfilm och MYS med älskling! <3 efterlängtat.

söndag = vaknade upp med älskling. Han sov vidare o jag drog och klippte en polare snäll som man är. Kom sen hem igen o babyadde låg kvar o sov som en liten SÖÖÖTGRIIIIS, men väckte han snabbt he he. man kan ju inte sova bort dagarna!!!!!!!!!!! så såg vi den andra filmen vi hyrt. Asbra! cell211 hette den typ? skitbra iaf! handlade om ett fängelse där fångarna rymde o höll gisslan o allt blev kalabalik osv. Lookilooki!
klippte sedan adam också, och drog efter det och tränade bodypump och spinning med beccis. Nu har jag ätit, duschat håret och ser BigBrother på datorn. Inte alls följt de där men ska nog börja för de är ju underhållande alltså.

Aja imån är de måndag igen.... buh. puss på er



Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

2011-03-27 @ 21:15:31
Postat av: Becca

"idag har jag handlar något kul"

2011-03-28 @ 13:00:28
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Fin blogg :)

2011-03-28 @ 22:24:41
URL: http://shananagins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0