frisörsnack

hejsanhejsan
dagens klädval kan väl va kul o visa tänkte jag. Så här nedan ser ni moi idag. 

Iaf, idag har jag varit o övat permanent på skolan, klarade ett helt huvud på 29 min!! alltså hela 16 minuter över. Det känns fettskönt att ha farten, men nu är det detaljerna jag måste börja jobba med.
vad mer? jo jag har klippt skägg!! kul vare, specialll liksom. Så är det någon där ute med minst 1cm skägg, kom till mig så ni kan ansas lite :D behöver öva tills mitt delprov i maj nämligen så det vore jättetacksamt :)
behöver fler modeller till andra saker med. Ex. festfrisyr, damklippning, herrklippning med finish, oxidationsfärgning (alltså färga er utväxt som måste vara på minst 2 cm o lite gråandel he he..) vad mer.. var nog de!
Imorgon har jag mamma på sling o adam på klipp o skägg, som han varit snäll o sparat ut för min skull(a)
men hela förmiddagen är ledig så pass på!



rullllirull i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0