fredagen var toppen och lördagen blir likaså!

km igår med becca emelie o linda var hur kul som helst! en lagom aktivitet på en fredag he he
"Becca och jag hade snyggaste lirarbilen till stan verkligen. Och musiken var slående!!" haha, internt.

nu har jag precis ätit frukost i min ensamhet då päronen sover, och så ser jag på Amazing Race. Det är massa lag som besöker typ alla länder på denna jord och gör uppdrag och de som kommer först vinner 1 miljon dollar. FAN vad jag hade velat göra det! hade varit så stört KUL och HÄFTIGT!
men de är väl ingen realistisk dröm så en jorden runt resa i framtiden får "duga".

nu ska jag vara duktig och plugga lite på engelskan och naturkunskapen och sen ut på en joggingrunda möjligtvis, för att sedan brumma iväg till vissefjärda för lite fest hos adams mormor. God mat och trevligt umgänge med en fin familj! the loulis!

hejdå på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0