FREDAG!!!!


ingen perfekt dag idag direkt. Men efter mycket om och men har jag iaf bestämt mig för att den ska sluta bra.
Ska på 19årsmiddag för linda klockan sju ungefär på ängö med några i klassen, trevligt!
o efter det UTGÅNG!!
nej ;) ingen utgång. Efter det; GÅ HEM :D och mysa med mina päron och doggy i soffan, framför en brasa förhoppningsvis! mysigt. Har kommit in i en mysperiod just nu. Inte alls festsugen o taggar typ ingenting, vill bara mysa he he.. men det ändras förhoppningsvis. Eller får jag spara festhumöret tills stlmhresan och balen o studenten ;) lär ju behövas en del partyspirit tills dess!!!

har även blivit erbjuden ett sommarjobb, som frisör och OM det vore kul eller! men nackdelen är att det är i böda.. och där har jag ingen lust att spendera hela min sommar faktiskt. Får fundera..

nu ska jag iaf fortsätta läsa min hemska bok om reality och sedan måste jag fan välja ut nån outfit o fixa de bedrövliga håret.. ska slå på stort ikväll med en toffs aka ponytail <3




Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Men åh vad fin bild på dig säger Mattias och jag! :) Vore ju jätteskoj om du övervägde att ta sommarjobbet i Böda, du har ju verkligen cred om du får sommarjobb som frisör :D

2011-03-12 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0