fredag!

herregud vilken äcklig bajs min hund la på badrumsgolvet imorse. Jag trodde mina ögon skulle ploppa ur hålorna för jag blev så jävla chockad rent ut sagt, haha!! han gick omkring o flåsade o jag trodde han var..kate.. (kåt) men icke sa nicke, älsklingen hade ju skit-attacks-panik!!!!
detta fixade jag då jag var ensam hemma, med hushållspapper och cilitbang..

idag skulle jag o min kära vän becca träna tsm men gomman tog fel på tiden o de resulterade i att jag fick gå på passen själver... icke lika roligt men de gick fan bra idag asså!
nu ska jag snart dra till henne påtal om.. henne. Och vi ska promenixa till maxi för att köpa något fredagsgott.

jag måste bara nämna min kund jag hade i torsdags på kundpasset också, som verkligen var en ubersöt tjej. Hon var så mogen och förnuftig typ? och jag reflekterade mig så mycket i henne o kände mig trygg på nå vis, då hon hade upplevt o gjort så mycke i livet redan, (liksom 19år). Och vi hade saker gemensamt. Så ah, de va kul. Synd att man lär få en tant nästa torsdag igen :D

PLUS att jag just beställde en till jacka. En likadan som den nedan haha, fast gröööön!!!!!!!! så sjukt fin!!!!!! en i klassen kom med den idag nämligen o jag dropped down dead.

men nu ska jag kila dårå, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0