dagen

tack min stora syster för kommentaren hihi! hälsa din boy där på gotland!

IAF, idag var jag och MIN boy på stan o kollade runt lite. Jag skulle bara köpa ett puder (världens tråkigaste sak att behöva köpa, och ett läppglans ifs) men adam hittade en munkjacka o as-softiga shorts. Och sen drog vi till ricky & johanna o kollade på den nya lägenheten de skaffat på ängö... GRYMT FIN! (åh vill verkligen också ha ett eget place!! )
dem var som en liten söt vuxenfamilj med barn och egen lägenhet o stod en barnvagn nere i trappuppgången och så skulle ricky iväg på jobbet hihi dock var han ju inte så glad för de he he ;)

här är jag i stan iaf (otroligt glad? nästan high. näe men adam var rolig) för tyras fina byxor! puttisnuttifnutti-söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0