11 juni

idag ska mamma o pappa på bröllop och jag trooor jag ska agera chaufför. GUD SÅ MYS med bröllop känner jag när jag hörde detta! aviz : )

imorse har jag varit på ett spinningpass efter en lite för stor frulle för den åkte upp o ner i magen, fyfan säger jag bara. Kan vara den mest obehagliga känslan ever! och så att dricka vatten på det. ÄNNU värre, för då känns de ju som om magsäcken ska spricka. Äe, de var en tabbe må jag säga. Men skiiiitsamma, det var gutt iaf. Svetten droppade ner på golvet för typ första gången! GUTT o se! då känner man sig sådär extra haard ;) och fräsch...

aja, nu väntar jag på att min vän fanny ska komma hit cyklandes från lindsdal. Jävla hurtbulle är damen! och så ska vi väl bara; ha det trevligt! ikväll blir de pump med beccca & fanny och ah, chill.

Nu visar jag lite av alla de miljoner bilder jag har tagit men inte visat.
Här är mina nya väskor som jag fick på min födelsedag!

även köpt en till beige med bruna detaljer från MQ.. kanske kan visa någon dag då jag tagit bild he he

två hunkar i vår trädgård (pappa & simon). Tyckte det såg så najs ut när dem stod där och diskuterade gräsklippningen.


När det var KANONväder utomhus & jag låg och solade med big brother till Thevoice Appen. (rekommenderar)


såpp, that will do for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0