studenten, the greatest day

åh helvete vad kul studentDAGEN var. (kvällen inte likaså heh :/ )
champagnefyllefrukosten, "kyrkan", lotsen, utspringet, TAGGET på flaket, förfesten på kvällen, JISSES!
vill göra om allt... och om och om och om och om.
vallen levererade dock inte alls! FÖR mycke folk så man ba ööööh, blev helt lost. Och jag minns att jag sparkade en kille skämtsamt i rumpen och han ba total lackade och ville ge mig stryk. HERREGUD snacka om att vissa inte kan ta skoj.. : ) så jag tog en taxi hem och åt lite av den goa buffén vi hade kvar och lite tårta. Och sen bums, somnade jag med smink o allt på.
Exakt hela natten typ kände jag vibrationer i madrassen och att det låg någon random bredvid mig.
Vibrationerna var 16 samtal angående "var fan är du?!?!" för folk hade visst inte uppfattat att jag dragit hem he he, jag SA de dock people! och denna random personen var min bror haha. Han tog dessutom täcket så jag fick ta överkastet.

Idag mår jag förvånansvärt bra i huvudet (trots 1 hel flaska malibu & vin & cider & champagne) men min nacke däremot, den har ballat ur! blev nog för mycket headbang igår.
Så jag funderar på att gå och träna om ett (bra) tag när jordgubbarna doppade i choklad har sjunk lite i magen, och när programmet är slut. Och förhooooppningsvis köra på en utgång ikväll igen..

AJA, ni som har studenten kvar kan skatta er lyckliga! och please ta vara på dagen så gott ni kan, för den är över fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0