sjuk

ojojojojoj, vilken dunderförkylning jag åkt på nu da. Dunkar i hela skallen pga förtjockningen av SNOR i näsan typ haha.. usch så jag säger va, men det är sant :D

jag och mamma har iaf suttit o ätit en megastor frulle nyss och haft det mysipys. Dock har jag börjat märka att min hund inte hälsar på mig på morgonen längre?! han bara lunkar förbi o skiter fullständigt i mig.. why God :/
det gör mig lite ledsen faktiskt.

justja! igår jobbade jag på malkars för första gången. SNUTTEPRUTTE SÖTSAKS-BARN det var alltså. Hampus, Linus, Isabelle, Telma, Julia & Måns he he.
Hampus ba "jag gillar tjejer, Alma på mitt dagis är kär i mig, vi kallar varandra älskling ibland" men sen började han skrika "usch tjejbaciller!!!" haha jag ba wtf. Och så kallade han damen i kortleken för "kvinnan", men då sa jag att det var coolare o kalla henne "bruden" isf. Så det gjorde han sen. Lite kort & intressant info : ) : ) : ) : ) : ) ska dit på torsdag igen.

aja, nu börjar snart Top model så jag ska fortsätta vila ett tag.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0