lite bal

jag har inte uppdaterat på ett tag för jag har inte pallat gå in på datorn och nej, jag förstår inte hur man bloggar från mobilen.
Balen i söndags var ruskigt kul och jag var äckligt full. Jag sprang hem mitt i vägen med utsläppt balfrisyr och kände mig som i en sjuk film. Okke och julia gick där bakom någonstans och jag måste ju tamigfan sett spritt språngande gaolen ut.


Träffade iaf sjukt sköna staggmänniskor och jag känner nu i efterhand att staggsbal kommer bli sjukt svår för kaggsbal att slå ass..

nu har jag nyss failat på både ett NkB prov och Småföretagande prov och fått i mig vårrullar i magen.
Väntar på att klockan ska ticka så jag kan ta tåget till eboda. Jobba vid 18.00. Sova. Jobba. Sova. Jobba. och VAKNA som 19åring på lördag! innan balen äger rum på söndagen igen.

Så ah, denna långhelg blir cashflooooo & alkoholicflooo. Ska även ta med mig bilder hem sen från vfjärda som maria tog från balen :D:D:D:D har bara några as få som andra tagit atm : )


see you : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0