info

idag ska jag sola med becca & förhoppningsvis fanny på kattrumpan, jobba på malkars!! och träna efter med beccis & hennes lillebror marcus. Soft day.

Imorgon är det triaden och efter det ska vi dra till vår lots place i Mörbylånga och grilla typ. Blir nog trevlans.

Torsdag är det dags för det sista kundpasset nååååågosin, och det är dessutom ett halvt kundpass. Jag har en herrklipp och allting känns underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! även jobb på malkars igen.

fredag.. jag vet inte hur fredagen kommer se ut ännu faktiskt hihi. Ska iaf jobba i vjärda lördag-söndag igen.

puss o hej hörs senare
bjuder på en fjantig bild haha.


och en bild på mig och emelie : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0