gårdagens flopp

hejsanhoppsan alla sötisbarn!
idag har jag solat och solat och läst skvaller och snackat skvaller i telefon med beccis och haft lite kvalitetstid med bror min och fixat med masssssa bilder som jag har på min dator till ett usb ist atm, för min dator pallar fan snart inte mer alltså har jag märkt ha ha .. den segar sönder!

KaggBalen igår var förresten sjukt lam haha! satan i gatan vilken besvikelse! så jag säger som douglas larsson på facebook. "staggs bal krossade sönder kaggs bal 1000 gånger om". (eller nåt liknande ;)
Så jag är riktigt glad att jag fick uppleva iaf EN riktigt lyckad bal så jag kan vara okey med tanken iaf hi hi.
kommer kanske bilder senare för atm orkar jag inte trixa med det.
Ist får ni en bild på en Mig, tagen 30 sek. sedan, som snart ska dra och träna lite pump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0