13 juni

oj vad jag blev TRÖTT precis just NU. Har flängt hit o dit hela dagen känns de som.
Skolan, stan, skolan, systemet, maxi, hem, (ska nu snart kanske sola & sedan raka benen och måla naglarna, massa småsaker som måste vara donat tills imån o då lär man ju inte hinna eller palla..) och bio ikväll!
men just nu känner jag egentligen bara för att chilla och mysa med adam hihi(a) men bio blir MYZ ändå : ) velat se pirates länge!

har iaf hunnit fixa en bandeau idag att ha under studentklänningarna & köpt 2 vanliga men softa linnen. Ett orange & ett vitt. Och 2 malibu flaskor & 6 cider. Klänningarna ligger i soffan nere i mitt vardagsrum bredvid de underbara skorna och studentmössan, och jag har skaffat plastskydd att ha över klänningen innan blommorna så inte klänningen kommer pajas. MEN ÄNDÅ känns de som om jag glömt något!? whyyyyyyyyyyyy.
vi har ju tillomed fixat lakanen att hänga på studentflaket idag liksom! blev bra ;)
"soffan" i rosa :*

nu längtar jag verkligen : )
sneakpeak, ska dock inte springa ut i denna klänningen hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0