12 juni!

gulliga päron när de körde till bröllopet igår, i PV:n som mamma fick i morsdag-present, haha sött såg de ut.



vad har lilla jag gjort idag då? JO, jag har inte haft söndagsångest iaf, den saken är säker!!!!!! :D
har tränat bodypump, stekt på kattis med fanny & becca, ätit thaisilk med samma underbara tjejer, vilade en snabbis i soffan hihi, spinnade med becca och nu ätit lite igen & lät några fina chokladbitar slinka ner.. gotta let the sinne live a little bit också. Klippt simon med, just ja. Satan vad man hunnit med ändå.
bilder från idag!


<3



<3


thaisilk time!!


jag agerade kille med mina träningskläder haha men det är ju så man VILL träna för de är så satans bekvämt!! becca var tjej som vanligt dock ;)

ahapp, så det var dagen i bilder det.

Imorgon ska jag
-rensa skåpet i skolan !!!!!!!!! gutt
-klippa(?)
-träna (?)
-BIO med emelaj & becca, piratess :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, grymt bra blogg! Har en liten fråga till dig som kan det här med hår:) om man varit brunett ett bra tag och sedan bestämmer för sig att bli blond. Skulle man kunna göra en avfärgning och sedan lägga en färg på det? istället för hålla på med slingningar? Förklara gärna det billigaste och snabbaste sättet att bli blond, vore schysst!

2011-06-13 @ 00:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0