18/7

asså fukk, FUKK IPHONE! stänger av sig, sätter på sig, stänger av sig, sätter på sig, fungerar inte att ringa till, men från, utan att jag sedan hörs o blabla. Hate it alltså.
skona er medans ni kan, ni icke-iphone-ägare..
och pga att den som sagt nu då, är dum i huvudet, har jag inga nya bilder. Så får bjuda på lite gamla i slutet av detta inlägg he he. Ett BILDSPEL tillomed höhö.

nu till lite mer positiva saker :D sitter o ser Jims värld och har precis ätit frukust, samt som jag innan dess var ute på en promenad. SKÖNT.
imorgon 08.04 går tåget till göteborg, för att stressa till landvetter och hinna checka in på en timme hehe, ups. Och sedan går flyget mot Nice (frankrike) 14.00 :D waaah så underbart!
jag och min älskade ska bo i en egen lägenhet och bara ha det bäst enda fram till 1aug!
adam tjatar om "jetski jetski jetski!!" och jag ba "neeeeiii, museum museum museum!!" ELLER? näää :D fan vad KUL med jetski!! ska även ta en tripp över till italien och äta på adams morbrors restaurang och hyra cyklar osv haha. riktigt pepp iaf.
När jag sedan kommer hem är jag bara hemma 18 dagar för sedan går flyget mot aiya napa med lite tjejer ist. Grymt spännande!


så här är det sisådär varje morgon. Min hund kommer mot mig.



han upptäcker att jag inte är mamma, utan bara jag.. = inte lika intressant tydligen. Och vänder på klacken.



sigge?..



fortsätter gå utan att bry sig.



.........



and he is long gone.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0