hej hej och forlat

amen javlar vad jag ar dalig. FORLAT! hemma fran frankrike pa mandag, dock sent, men da ska jag borja uppdatera igen o visa massa bilder osa fran resan!

livet har nere har varit jattebra kan jag iaf meddela! solat, badat (trots att jag ar en stor badkruka), akt parachute, storhandlat pa en fransk mataffar vilket fan var en upplevelse, vart i italien, vart pa marknad, vart pa restaurang, atit glass, pizza och baguetter, lekt och varit barnvakt till adams sma kusiner, varit pa strandpromenader osv osv OSV!!
sa ja, verrkligen haft det as mega bra!
visst har mitt huvud haft det jaaavligt tufft ibland, angest sa in i helvete heh, nagra panikattacker och nagra tarar, men min adam har alltid funnis dar och aven ett samtal bort till mamma har hjalpt. Men nu langtar jag faktiskt hem sa jag kan borja med mina rutiner och vardagslivet igen. Det ar verkligen nagot jag behover ha alltsa.
Men ah, snart ar man hemma igen och drommer sig bort fran verkligheten igen sa det ar val egentligen ingen ide att sakna hemmet. Men men, drar btw till Napa den 19 augusti (sa jag hinner fan inte va hemma sa lange hehe) med becca, fanny, nina och lotta. Fett EXCITED!! vill veta vad alla snackat sa mycket om ;)

aja my people, nu ska jag ga in och kolla pa Tom och jerry och kanske lite Garfield.. kanske ta en till glass ocksa. Som sagt, snart ar man hemma till vardagslivet igen och allt vad det innebar sa det ar lika bra o leva livet har nere nu medans jag kan och ata nagra glassar for mycket!
ha det sa bra dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0