14/7

men what, är folk fortfarande inne o kollar in min blogg? fan vilket tålamod & hopp ni har! hihi

aja, jag kan ju ta och tala om att jag är väldigt stolt över mig själv för tillfället. Jag tror inte det är någon som undgått att jag haft/har problem med maten och lidigt något enormt av detta, så nu kände jag bara att det fick vara nog. Och tog tag i saken. Och går nu på ett sunt matschema istället för svält.
Och jag har aldrig kännt mig lyckligare, sundare, finare, bättre, stoltare, friskare. Och modigare!!
för detta har fanimej krävt massa mod.
Men jag är beslutsam över att det kommer vara värt det, och att jag inte kommer bli en valross. he he.
jag har dessutom min fina pojkvän, underbara familj, underbara extrafamilj (loulis) och fina vänner vid min sida som stöttar. Och så såklart killen som gjorde schemat åt mig, biiiiiiig thanks to you : ) är verkligen tacksam.

Jag sitter förövrigt i vissefjärda nu och kollar ut över regnet. Blö. Inget jobb idag för mig alltså, men för adam. Och för mig imorgon. Så idag blir det att klippa maria o ....äta. heh

PÅ TISDAG DRAR JAG TILL NICE I FRANKRIKE MED ADAM TILL 1 AUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0