vissefjärda

har inte mått speciellt bra nu i några dagar.
Det började efter utgången i onsdags, så näe, hädanefter tänker inte jag gå ut ifall jag själv känner av att jag inte kommer palla det. Och nu blir det myskvällar ist för utgångar ett tag framöver!

jag kom precis hem från vfjärda nu iaf och det har varit supermys. Vi har spelat "vem vill bli miljonär" på tvn (spel) där jag o adde var på lag o åkte ut först... men ENBART för att vi fucking fick dem svåraste frågorna, japp  ;)
även varit o fikat hos adams mormor o morfar och igår band vi fast adam på snowracern bakom bilen o så körde jag (o momo med när jag o adam åkte tsm) medans han drogs där bak haha! kul vare. Han höll sig fast riktigt bra faktiskt :D åkte typ bara av när det blev riktigt hastiga svängar, o kunde hålla sig fast när vi körde i 40km/h! o det mina damer o herrar, det går rätt fort när man sitter på en snowracer! haha

Nu sitter jag iaf här, väntar på alsen för vi ska åka till fstan o mysa med några tjejer.
blir bra : ) fast jag inte är spec kry. men man måste ju utnyttja sista tiden på lovet!

en bild ifrån adams badrom-badrom

en nana bild

och en åka-bil-hem bild!

hejdå nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0