världens finaste meddelande :)

kolla in texten min pojkvän skrev till mig i ett facebook-meddelande för ett tag sedan.
Jag somnade tidigare än honom den kvällen o älsklingen hade ingenting o göra då han inte ville sova, så han satte sig och skrev ett meddelande till mig som jag läste morgonen därpå.
Underbar känsla att veta att någon älskar en!

Adam Louli den 28 december kl. 01:16 2010

Hejsan!
Det skulle vara otroligt härligt om man fick den chansen att chatta med dig så här dags på dygnet. Men tyvärr, så vet jag att du ligger och sover i din pojkväns säng! Hade verkligen velat chatta med dig. Det är nästan så att det svider när jag vet att du sover och när jag, simpla lilla jag, simpla lilla adde, i själva verket inte kan göra ett piss. Jag får helt enkelt låta dig sova. Jag vet (av egna erfarenheter) att jag kommer bli väckt imorn klockan... hmm... kanske halv 10, 10? för vid det klockslaget har du sovit dina 12timmar som du behöver. Om jag inte är rättvis nu, så borde jag faktiskt väcka DIG!! JUST DIG! för jag veeet som sagt att du kommer rycka och lägga dig på mig och vara så stört irriterande imorn klockan 10 då jag inte ens har sovit hälften av mina timmar. hur ska jag göra? alltså egentligen tycker jag synd om dig om jag väcker dig. för ska jag försöka beskriva hur förbannat söt du är när du sover? vågar typ inte. okej då. Jag hör hur du flåsar med din söta mun som doftar viol (samt lite sunkigt såhär nu vid småtimmarna). Du ligger ihoprullad som den gosigaste björnunge ute i skogen på måssan, som inte hunnit öppna sina små bebisögon. ditt hår ligger längs din rygg och luktar lika gott som humlan älskar sin honung. Dina fina kinder som är lika mjuka som om du har balsam som ansiktskräm.
Naw, kollar bak och ser dina mjukisar som sitter högre än högst! Tack vare sin höghet ser man dina ben, inte bara ben utan även lite stubb. Jag klagar inte, jag dömmer inte. Jag älskar ditt stubb på dina ben, för det tillhör ju faktiskt dig? kvittar hur äckliga dina snorkråkor är, jag älskar dem för det är en del av dig. Jesus vad jag måste älska dig då? tänk efter. Jag bokstavligen Älskar dina snorkråkor. Shit va älskvärd du måste vara. Hade du haft svamp hade jag ätit de till frukost, middag, eftermål, kvällsmiddag och nattmål. Jag äter gärna din svamp, äter gärna något som tillhör dig. vet du varför? (du borde veta varför nu) Jo juste, Jag älskar dig, I love you, J'adore, Te amo, Ich Libedich. Att kunna säga jag älskar dig på 5 språk är väl ändå rätt romantiskt? Jag skulle inte vilja påstå att det är romantiskt utan det är kärlek. Sådan Kärlek, att kunna uttrycka sin kärlek till sin finaste älskling på 5 språk? shit. 5 språk ändå? fett ju. Visste inte ens att jag kunde "jag älskar dig" på 5 språk. Grym pojkvän du har ändå. (måste ju ge min någon komplimang nu när du får så många)

Nämen ååhhå jag pussade precis på din kind... Du va inte lika snäll tillbaka alltså! ''vad håller du på mig'' "inget, pussar på min fina flickvän'' ''var är min sminkväska?'' ''Öhm va? ja min väska'' ''VAD ÄR DET MED DIN VÄSKA!?'' ''oj menar mobil''.. säger ju de, du är mig ett sött litet rött och fint äpple som man bara vill äta upp och sen bajsa ut igen, så du aldrig försvinner utan man vet exakt var man har dig, nära i magen, nära hjärtat. Du är mitt hjärta som jag skulle kunna döda och dö för.

Iallafall, du är mitt finaste finis fin jag har! Och förlåt älskling om jag är jobbig, om jag är svartsjukt, allmänt jobbig osv så är det för jag på något vis känner något slagt hot. Skitsamma, men du är miiiiiiiin fiiiiiiina fiiiiiiina skaaaaatt verkligen. Som bara är min. Alltså bara min min min. Shit, helt sjukt hur jag längtar till att lägga mig bredvid dig och bara hålla om dig, göra så att du känner dig trygg! Du ska få den tryggaste och störta bamsekramen av mig. Om du undrar så sitter jag och skriver till dig för jag har så extremt tråkigt. Undrar varför, jo för mitt liv, Du, ligger och sover. alltså rä vi inte i samma värld, fuck! jag måste somna så kanske jag får träffa dig! äh satan va cp jag låter, hoppas det är för jag är trött, wiehi. Ne men du är Underbar rent ut sagt! Och nu ska jag hoppa i säng med dig! inte på ett dirty sätt utan bara sova med dig. Förlåt om jag har varit jobbig nu som fått dig att läsa allt de här.. sorry babe.

Godnatt min perfekta,
finaste,
vackra,
undebaraste,
sötaste,
gulligaste,
sexigaste,
roligast,
snuttigaste älskling!

Du och Jag ♥ (& våra perfekta barn i framtiden)
TE AMO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0