dagen i form av bilder

jahaja! idag blir det ett riktigt visa-kläder-ringar-o-sofie-inlägg!
var nämligen på stan idag med fanny o hittade både de ena o de andra bla..... håll i hatten!
min balklänning, som är absolut wonderful :D visar ingen bild, hur kul är de liksom!
men den är iaf svart, inga axelband, sitter fint vid brösten, fin rygg, "diamanter" vid brösten och lagom stor där nere, enkel stilren o perfekt :D
fanny hittade också sin, en brun/brons-aktig! skitsnygg o annorlunda! sjöjungfrumodell typ!
var en kul dag med fanny kan jag lägga till hihi

här kommer några plagg jag köpte : )

ellerokej, denna kavaj köpte jag typ för två veckor sen men inte använt eller visat.. here it is.

suddig bild på blå transparant blus!

liten aprikosig tshirt som blir asnajs till sommarn då man ÄNTLIGEN kan använda shorts! även mina nya jeans sen förra veckan, typ.

litet sommarlinne:)

o en mys tjocktröja till sommarn!


ringaaaaaj
och ah, det var nog det!

här är även en av balklänningarna jag funderade lite på och adam blev helt lyrisk över då han älskar blått osv, men näe, jag vene.. jag har aldrig riktigt gillat blått och jag anser själv inte att jag passar i det så..tog min blacki! hihi

så! det blev ett långt inlägg, men förhoppningsvis inte helt hopplöst boring! hehe
puss på er!


Kommentarer
Postat av: jossan

vart har du köpt den långa smala ringen? :) sjukt snygg!

2011-01-11 @ 20:21:36
Postat av: kajsa

kan du inte berätt vart du har köpt kläderna och smyckerna-?

2011-01-12 @ 15:33:38
Postat av: Anonym

åh vad fint det sommarlinnet var( allt va jätte fint, men fastnade speciellt för det) vart har du hittat den? :)

2011-01-12 @ 15:50:09
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du köpt dina jeans?! :) Tacksam för svar!

2011-01-12 @ 22:00:56
Postat av: Anonym

du verkar vara en aktiv och träningsflitig person. Har du några tips för att man ska kunna hålla uppe sin motivation osv? :)

2011-01-12 @ 22:11:00
Postat av: Syster Lina

Herrejössesamalia vad du köper kläder och accessoarer! Hur har du RÅD, syster lilla!

2011-01-19 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0