lista och en liten sommarbild

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
vältränad, brun (gärna lite utländskt ursprung), korthårig, får ha lite skägg om han är så pass mogen hehe osv. och HUMOR ifall jag ska nämna en personlighets-sak
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
en, nej. 89 000 typ
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
adam
4. Hur lång är du?
168 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
jag vene men "taken" som jag såg häromdagen var sjukt bra!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
puss (haha tråkigt)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
jag smsar faktiskt helst, tycker det är lite känsla ;)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta!
9. När såg du senast din mamma?
för ett tag sedan, hon är nämligen nere i källarn o tränar i vårt hemma-gym
10. Icke godkänt i något ämne?
nejnej!
11. Mvg i något?
ja:) en del grejer
12. När vaknade du idag?
vaknade halv 12! say whaaaat?
13. Vilken är din favoritplats?
hard to saaay.. gillar hemmet, gillar utlandet, gillar gymmet
14. Vilken plats föredrar du minst?
asså svårt o säga men jag är verkligen sjukt jävla fitt jävla fläsk trött på skolan just nu. Nu känns det verkligen att man varit där nååågra år för länge.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
förhoppningsvis i sthlm eller utomlands, med familj!
16. Hur stor är din säng?
1,20 cm lång, vilket är perfa. Inte för stort o hemskt när man är ensam o inte för litet om man är två.
17. Vad sover du i?
naken på sommarn, med mjukisbyxor o tjocktröja på vintern haha fuck va skönt :D
18. Hur många kuddar har du i sängen?
har alltid bara haft två, en till mig o en till adam. Men nu helt plötsligt o jag vet fan inte hur de kom hit, men nu har jag iaf 4 st! :s
19. Var har du bott/bor?
i lindsdal i en hus och nu i ett hus på lindö.
20. Tycker du om kinamat?
jo men det är riktigt gott ju :)
21. Tycker du om kaffe?
njae.. eller kaffeDRINKAR är ju festligt
22. Vad dricker du helst till frukost?
glömmer alltid dricka. men kanske mjölkchoklad?
23. Kan du spela poker?
kunde, men nu är de nog glömt :D
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
hm.. 4e juni, någon?
25. Vill du ha barn?
jag är faktiskt inte så förtjust i barn men visst, en eller två :) man lär ju älska sina egna!!
26. Kan du några andra språk än svenska?
ja jag är en jävel på engelska faktiskt(a)! sjukt kul tycker jag det är också. Har även pluggat spanska i 6 år men det är helt putsväck ur minnet hihi.. eller? "hola, que tal? estupendo!"
27. Har du någonsin åkt ambulans?
hm.. ja när jag var liten då jag fick sjukdomen "schönleins purpura" då blodkärlen sprack o jag fick blåmärken o var öm överallt, kunde inte gå på kvällarna för benen vek sig o jag blev mager o blek, var sjuk i ett halvår. Annars? ne :)
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet, oja! give me give me, iaf när man är utomlands.. annars är jag en badkruka.
29. Vad spenderar du helst pengar på?
helst vettefan, men det blir väl  tyvärr massa onödiga kläder o äta ute.
30. Är du cool?
endel, ibland, tung iaf!
31. Kan du rulla med tungan?
haha näe, men rulla magen!!!!!
32. Vem är den roligaste människan du känner?
tycker faktiskt att min pojkvän adam är riktigt skön!!!! OM vi gör slut så kommer jag fan sakna hans roliga skämt o uttryck o dampanfall!
33. Vad har du för ringsingnal?
den vanliga iPhone4 signalen (och 3signalen kanske heh)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja det har mamma sparat nånstans, vissa saker möglade dock när vi fick massa vatten i garaget i lindsdal en gång, men nåt finns väl! hihi
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min hårfön
36. Kan du byta olja på bilen?
ne hihi.. fick fan körkort för 5 dagar sen hallå :s!
37. Vilken var den senaste boken du läste?
deeeee...minns jag inte. Men läser Blondinbellas bok "egoboost" nu iaf!
38. Vem delade du senast säng med?
bebis adam
39. Dansar du i bilen?
i bilen? öh, oj vad mycket utrymme de finns till det då?
40. När var du i kyrkan senast?
hm.. det var ju ett tag sedan. Kanske förrförra julen med pappa när vi var på natttmässan?
41. Hur många hål har du? i öronen?
4 st
42. Har du någon piercing?
naveln
43. Har du någon tatuering?
nej men skulle hemskt gärna ha!
44. Gillar du någon just nu?
ja de finns väl en del sköningar där ute (dum fråga liksom)
45. Har du provat droger?
mjo, någonting har man väl testat
46. Röka eller snusa?
röka, isf
47. Har du pojkvän/flickvän?
ja det tror jag inte någon undgått!
48. Vad är ditt mobil nummer?
onödig info, mina vänner osv har det redan :)
49. Vad ska du göra ikväll?
vene.. kanske bio, kanske beccas place, kanske hemma o mysa? vem fucking vet.
50. Har du några syskon?
ja, victor lina simon
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
ööööh,

kolla in gullig bild från sommaren förresten, DEN GÖR JU INTE SÅ MAN SAKNAR SOMMARN ÄNNU MER, HEHEHEHE!???!!!?!? jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0