svar

Anonym: du verkar vara en aktiv och träningsflitig person. Har du några tips för att man ska kunna hålla uppe sin motivation osv? :)

svar: ja det är jag tamigtusan. Tyvärr kan jag inte säga eller påstå att jag har något motiverande att säga till er, mer än att JAG iaf tränar o håller igång så mycke som jag gör för att jag vill kunna äta god o massa mat utan dåligt samvete o för att jag älskar när man känner sig fräsch och "fit", haha. Så vill ni bli..fitta? så är det väl en bra motivation!
Anonym: Vad har du köpt dina jeans?! :) Tacksam för svar!

svar: de är köpte på gina :) 499 kr.

Anonym :åh vad fint det sommarlinnet var( allt va jätte fint, men fastnade speciellt för det) vart har du hittat den? :)

svar: det hittade jag på h&m, men jag varnar er, knapparna hakar upp sig på en fucking jäkla sekund så man blir gaolen! till sommarn gör de kanskedock ingenting om brösten flashas hehe, man kan ju ha en bikiiiiiniii under :D

kajsa :kan du inte berätt vart du har köpt kläderna och smyckerna-?
jossan :vart har du köpt den långa smala ringen? :) sjukt snygg!

svar: jo. De köptes på glitter! 129 kr och typ.. 89 kr kanske? minns inte riktigt. Kläderna är bla från h&m och monki.

SÅDÄR! hoppas det uppskattades : )


idag då? idag har jag ätit på ming med alsén, mycke trevligt! efter det visade jag balklänningen för adam och anna för jag behövde verkligen smakråd, så ah, nu är det ändrat och final. Det blev en rosa ist i likadan modell, fan så mycket mer jag faktiskt när jag tänker efter. Jag vill se ut som en liten blond blåögd prinsessa i rosa stor klänning med pärlhalsband och klassisk frisyr ju hihi, fiiiiiiniiiiiit. Typ enda dagen man can go full out ju!!

sen klippte jag shan, hämtades av alsen, drog till becca o amanda, körde till max, körde till maxi, körde hem till becca igen o dampade, o nu sitter jag här hemma och har precis tvättat av sminket och fifan vad skönt det är kan o må jag sä :)

imorgon blir det morgonträning och förhoppningsvis solning för att sen träffa becca och chilla ett tag innan det blir fest!
goa grabbarna som fixat det ju!

lite bilder från dagen

i provhytten, från golvet när jag knytit klart skorna (tänkte jag säga, fast varför skulle de varit uppknutna? jag prövade ju en kavaj.. aja, jag var på golvet iaf.) hittade en pissfin kavaj, som imorgon kommer bli en medlem av soffans walk in closet.


adams mössa jag planerar att sno, igen.


hår-kul hos becca!
men nu gott folk, ska jag nana.
NANA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0