söndag

hola
imorse sov jag ut, huuuuuuur skööööönt? joooooo såååå hääääär skööööönt.
åt frukost med mammi&pappi o nu sitter jag, sen lång tid tillbaka och skriver på min engelskauppsats. Men börjar bli klar, eller jag trodde de iaf, sen läste jag "conclusion, write a twist at the end". Det gjorde inte jag.
Skitsamma, nu är det idrotten och småföretagande kvar. Fan jag HATAR småföretagande, det suger så sjukt mycket! helt seriöst. Sjukt svårt och sjukt lamt och ett sjukt fail ämne helt enkelt. Var glad om ni inte har det... alltså kan hv08b vara ledsna hehe.
jag hade velat gå ut o göra nåt ist men jag har så pass ofräscht hår, blä verkligen! så kan inte visa mig ute haha. Får tvätta det sen efter träningen.. måste alltså visa mig för folk iaf, damn!

aja, måste fortsätta. tjosan
bjuder på bilder från i somras. Här när vi satt på ben&jerrys. mys vare!




åh miss it, 5 månader kvar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0