söndag

vad har du under blusen Rut, vad är det där som putar ut?.. (går så va?)
usch vilken äcklig mansröst som sjunger och äcklig dialekt och äcklig handlig, mår illa av den låten typ, kom jag på nu när jag började sjunga på den helt plötsligt inne på toan..

iaf! jag har gjort lite folk fina i håret idag, allltid najs! älskar deras glada reaktioner!!
och nu väntar jag på att klockan ska gå så jag kan dra och träna med becca och sen ska vi dricka te (kanske slå te med mjölkchoklad tillomed?) och äta mackor i min säng, tydligen! beccas idé haha. och sen sova. imorgon är det projektarbetes dags igen iaf o de blir till att börja med rapporten nu tror jag:o hur fan skriver man en sådan liksom? de har vi på frisör aldrig gjort, medans stagg verkar göra det varje dag? så det blir interesting. Blir iaf till att träffas på Skafferiet : ) trevlans.
men förtillfället har jag tråkiiiiiiigt.. såg på Simon och Tomas program om stjärnor, i detta fall Marie Sernholt, som fick sitt place fixat o ist för att bli glad för hennes skull blev jag typ sur för att en person som redan har pengar ska få allt fixat gratis när de kunde givit det till en vanlig svensson som hade uppskattat de så mycke mer. Så där failade ju kanal 3 med programmets innebörd haha. Eller så är det helt enkelt jag som är sur ikväll bara o stör mig på allt ;)

ohwell!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0