projektarbete, ikea, träna, mys

sitter här hos becca, med även amanda o felle. Vi pratar shittt.
Det är najsbajs MEN jag längtar tills IKEA som jag ska till med adde ricky o johanna!
ska köpa ett gossedjur och en spargrisis :D hehe
älskar nämligen att ha något o lägga benet om och gosa med när jag ska nana, det gör jag ju såklart på adam när vi sover tsm men, när jag är själv då?! need en stor nalle att låtsas vara adam, haha..
och en spargris behövs bara för att jag ska börja lägga småpengar o 20 lappar osv. i den.
Gjorde så förr i tiden o då hade soffan VIPS 500 kr i den.. ska förhoppningsvis kunna lyckas samla ihop mer denna gången tänkte jag heheheeee.

även börjat snacka om en utlandsresa med tjejerna, fast vissa vill i maj o vissa vill i augusti. SÅÅÅÅÅ de får vi diskutera mera om va. OCH så ska jag till Nice i sommar i Frankrike med Adam o bo i hans morbrors lägenhet, CHILL!!! vi får va där upp till en månad om vi vill, men de lär väl bli två veckor. Men fan vad jag längtar!

aja, nu vet ni massa saker om mitt liv. Känns bra o göra folks dag!




Kommentarer
Postat av: Soffa

hahahahahhahhahahahahahaahahahahah

asså ärligt talat, va tänke du med när du la ut denna SNYGGA bilden? lol..... -_-

2011-01-24 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0