malkars med becca

gymträning och ett pass på malkars västra avklarat med lilla beccis!
mitt kort går snart ut på nordic så det blir nog ett malkarskort sen ist. kul med variation!!
nu ska jag hoppa in i duschen efter en välbehövd lunch och sen i eftermiddagen ska jag och älskling dra till vissefjärda. Mamma Louli fyllde år igår nämligen så ikväll blire firande o semlor! (vad jag förstått hehe)


igår i soffan blev det sigge och sofie-mys, love you doggy (eller känguru, eller rådjur eller iller, eller vad du nu är. hehe)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tips på lite peppande träningsmusik kanske? :)

2011-01-22 @ 00:16:01
Postat av: Anonym

sicken sötis till hund!

2011-01-22 @ 18:22:26
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/
Postat av: Syster Lina

Naawh :3 vår lille Siggepigge! Han är en känguru/rådjur/ hund!

2011-01-24 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0