lördag, skönt!

var och morgontränade imorse, sprang 40 min non stop på löpbandet och avslutade med 20 minuters promenad i grym uppförsbacke! fan så härligt :)
riktigt härligt att köra omkring i pappas mercedes dit o hem också hehe.. typ power ;D alla ser in i bilen och ser en liten blond jänta o de ser verkligen ut som att de tänker "shit ska du verkligen köra bil unga dam?" och jajamen! det är det enda jag ska.. hehe

vad gör jag nu då? jo jag dissade just festen ikväll för jag orkar verkligen inte, pallar inte slänga bort den tuffa träningen jag just utfört och supa och bli bakis o ba drägga. Näe! det blir chill ikväll ist med becca, hittills. Blir säkert fler. Tycker faktiskt det ska bli skönt, har festat så mycke på senaste att jag faktiskt känner mig rätt mätt på det liksom.
Hade ju dock varit kul att dra dit med becca, bella och alma som det blev snack om, men ah.. en annan gång!

nu får ni iaf ursäkta för nu ska soffan dammsuga övervåningen.. suttar!


hej o hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0