långt inlägg hehe

hej..... ett blygt hej
ne varför skrev jag så egentligen? börjar om, HEJ helt enkelt!

dagen på salongen gick FORT idag, swisch sa de! torkade av alla hyllor o produkter i hela butiken ungefär, åt lunch med becca på stagg (love spagetti och korv med maaaaassa ketchup och sallad!!!), klippte mamma som för övrigt är den meeeest kräsna personen i hela vida världen!? blev cp på henne. Så nu får hon inte boka in mer tider på mig bestämde jag. Iaf inte klipptider, men sling går bra. IN YOUR FACE. Du trodde jag skulle bli värsta lessen o protestera när du sa att du skulle boka in på petra men jag kan lova att jag tackar för de.. HEHE

men iaf, SEN kom det in en drop in på mig, en liten herre. *klipp klipp* o han blev jättefin och han var supertrevlig.
Förstod verkligen mig och vi hade samma åsikter angående egen-företagare, att de sliter som djur o att folk tror att det är en promenad på rosor och typ supersoft och att man bara tjänar massa pengar utan något som helst slit, men ack så fel. Hur många känner till allt efterarbete egna företagare stannar kvar o gör efter att alla de anställda går hem? min pappa t.ex. jobbar kvar när alla går hem vid 17.00, till kl.21.00 ibland eller tillomed toooolv vissa gånger! Kommer ihåg när vi var små och han kom hem mitt i natten för att fakturor och löner massa måste bli gjort i tid. Och tackla alla problem som dyker upp med anställda som kräver vissa orealistiska saker och som tar ut pappaledighet de mest svåra tiderna för att käfta och ställa till problem (jo,det är sant, finns sådana personer) och helt plötsligt säger upp sig för att de bestämt sig för att starta eget på öland och har snott alla ens idéer... Ah, shit. Nu brusar jag upp.. ;)
men ja, visst. Det finns positiva saker med att ha eget också.

JAJAAAAA!! nu ska jag gå ner och fixa min specialare! hemmagjord mjölkchoklad. Behövs kakao, socker, mjölk och en sked och vips! blandiblandi och möjligtvis in i mikron så ba POFF, asgod varm choklad.

hej, detta är min manliga-sitt-pose.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0