gyminlägg

hejsan hoppsan tjodafadderittan lambo på er alla
igår var jag och adam och prövade på Wellness-gymet ute på Hansa, nice gym!
gillade visserligen inte maskinerna för de var för jäkla hightech typ heh, och jag som faktiskt är rätt stark, kunde knappt rubba magmaskinen och då fick självförtroendet sig en knuff så ah.. jag gick upp på övervåningen och sprang igen.
För konditonmaskinerna var nämligen på ovanvånignen så man kunde titta ner på alla inne i gymmet, det var rätt gutt.
Iaf, sen hoppades lite hopprep och adam tyckte jag var töntig men de sket jag i , och så gjorde vi situps och kastade en 3kilos-boll mellan oss. Sen tackade vi i receptionen, o vi lär ju inte komma tillbaks hehehehhheh tack för gratis-gången.



monsteradde

idag då? jo idag var de en superonödig dag i skolan, var där en minut typ haha sen blev de skafferiet med becca amanda linda o felle, trevligt! efter de sprangs timmen och det var iiiiinte ens ansträngande. Visst, knäna kändes, men inte andfådd o knappt svettig. Nästan så jag kan använda samma smink nu efter. hehe. näe. men iallafall.
nu ska jag plugga o sen spela innebandy med pappa o 50+: arna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0