ensam i stora huset.. buh :/

svar:
tack för att anonym sa att min hund var söt, hehe :)
och jag har förtillfället inga speciella låtar som jag lyssnar på när jag tränar utan jag har laddat hem the voice-appen och lyssnar via den, alltid fresh music då liks ;)
men kan ju lova och meddela att JAG iaf blir fett laddad av mikrofånkåt(?!) när den kommer igång på riktigt, kör som en reeedig antilop.

idag vaknade jag o adde i vfjärda och var typ helt utslagna i kropp o själ. Låg som döda pandor och fick kämpa för att ta oss upp och gå 1 minut till hans mormor o morfar där mama louli o momo louli gjorde ost, kul o se hehe!
där åt vi även frullebulle o pratade oså, kollade sedan klart män som hatar kvinnor o mös o lite sådära. finns inte så mycke o göra i vfjärda men jag gillar det ändå, får inte panik som jag fick förr i tiden så fort jag körde på en enskild väg och såg massa skog på båda sidorna, haha. I vfjärda kan man koppla av!

nu har jag iaf kommit hem från träningen och det gick väl inte så jättekanonis idag kanske, kan vara för att jag hade en halv cheesecake i magen som mamma bakat. men vem vet.
fruktsalladen jag just åt byggde även det på magontet litegranna. men lätt värt!
aja, jag är verkligen helt fucking själv ikväll. alla mina vänner är på fest typ och några är hos alsén och mamma är på vin-mys med nadine o pappa jobbar o simon.. ja var fan är simon? äe jag vene, jag är iaf helt mobbad ikväll. Sigge är visserligen i sin korg och myser som vanligt, men han luktar lite äckligt nu i munnen så jag vill inte ha han vid mig, haha.. im solly sigge.

eftersom jag är på min moders dator bjussar jag på en gammal bild
Denna är från när vi var och flög med pappas polare adde och simon och jag agerade turister med stort T! haha kul vare.

så jävla fulaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0