biggest loser sverige

tjolahoppsansa
imorse hade jag satt klockan på halv 8, den ringde men jag kunde definitivt inte vakna då utan jag fortsatte sova tills halv 10.. gav det ett nytt försök att gå upp men neeeineei.
sov till halv 11. Men då var jag så kissinödig hihi så jag klev upp o hela världen snurrade ju typ.
fuuuuuuck, sjuk -_-
inget stan, inget sola, inget tränande.. men pluggande.

nu längtar jag tills adam kommer hit, men de lär väl ta ett tag eftersom han vaknade typ halv 2, skulle då äta och sen dra o träna. daaamn..

btw, biggest loser sverige är feeling!
en av tjejerna i programet tillhörande paret "barnlösa" fick just svar på varför hon mådde illa hela tiden, hon blev äntligen gravid:D
happpy feeeeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0