tvkvälls-söndag

hahah alltså bilden på Ann i Topmodel, som de visar på slutet när folk röstas ut, är så grymt kul!! hon ser så sjukt lustigt vriden ut och helt off i ansiktet. love it!

nu ska jag & mammitutti se solsidan och sen ska jag försöka mig på bigbrother ikväll för första gången denna säsongen... bra eller? hört; Nej. Men ger det min egna chans.

förövrigt gick spinningpasset skitbra idag, men grymt jobbigt! hade pulsband på mig och jag är tydligen riktigt bra märker jag! kul o få lite bevisat ändå!
aja, nu ska jag o mammas nygjorda negerbollar sätta oss i soffan igen. possssss


me and adde (love to you) innan jag drog iväg för träning, därav tröjan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0