tisdag!

fullbokad dag!
kunder non stop på salongen, lunch med becca och sen träning.
gillar att ha o göra hela tiden så jag klagar faktiskt inte. Heldre lite mer än för lite så man bara.. drar sig? läser tidning? dricker kaffe? lollar..

förövrigt så är jag lite down angående napa-resan. Varför är alla så bangiga hela tiden.. bara becca som är the partygirl just nu i mina ögon.. hehe.. ;) ne men faktiskt. tråkigt :/:/:(:(!!!
får hoppas på nice med babe iaf!.....



imorgon är det även idrottsdag så jag ska på boxning kl.10. FEtt najs!! älskar att vara aggressiv mohahaaaa.. och förra året var det cpskoj så det är det säkert denna gången med. Bruden som höll i det var så köttig förra året också så vi får hoppas att det är samma donna denna gången! kött-bruden.

man skulle kunna tro att jag har samma skjorta varenda dag. men det har jag inte hehe. tog bara många kort den dagen för att slippa göra det på ett tag.. "tar ju på krafterna"..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0