svar

Elin:
slänger iväg en kommentar på begäran då :)
eller några frågor rättare skrivet.
vad är målet med din träning? vart tränar du och varför just där? har du "problem" med din träning? alltså, typ träningsanorexi.. känner du ibland stress/ångest över att du måste träna efter att du ätit, för att hålla dig fit liksom?

de sista frågorna kanske är för personliga. jag själv har problem med det så det är därför jag undrar.

bra blogg btw! :)

Svar:
TACK! för kommentaren hehe :) och för att du gillar min bloggis! alltid kul o höra från fler än de närmaste! typ syster hahah
Jadu, mitt mål är att kunna ha så pass bra konditon och uthållighet att jag kan springa ett lopp tillslut, kanske i sommar, och klara av det braaaaa! Och såklart för att hålla mig fit ja. Det tror jag allas mål är bland annat liksom. Och om jag har problem med träningen kan diskuteras. Visst kan jag känna mig tvingad typ och känna mig "dålig" om jag inte tränar, men skippas det en dag så är det ändå inte heela världen. Det går ann liksom. Men tränar helst ifall jag inte har nåt bättre för mig då det känns så onödigt o vila annars heh. Om jag ändå inte har nåt o fylla ut tiden med t.ex. efter skolan så tränar jag ju då heldre än bara lökar hemma. Så ah, blandade känslor kring den frågan. Jag älskar nämligen träning och skulle aldrig få för mig att sluta med det för det får mig att må bra och bli glad och nöjd, men måste-känslorna skulle kunna minska en aning.

Jag tränar på Nordic Club i stan och varför är väl för att.. jadu, jag var först på friskis men gillar det absolut inte där, så sjukt mycke folk jämt o aldrig några maskiner lediga o jobbigt o behöva boka pass. Så när jag fick en gratis provvecka på nordic samtidigt som min mammi så fastnade jag för gymet! jättetrevlig personal och man behöver inte förhandsboka passen så det är jättesmidigt o bara ta en lapp o så är det klart liksom. Visst, aningen dyrt kanske? typ 350 per månad eller vad det är.. vene riktigt för jag betalade hela summan för ett år på en gång. Men det blir en del det med. MEN, värt det! :)
Hoppas dina problem blir bättre!


innebandyyyyy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0