skisslektion

fan vad jag är.. obra he he, på att plugga!!! kommer på 70 andra saker o pyssla med istället. typ toalettbesök bara för att, fixa oboy, lyssna på låtar jag hittar, kolla mamma o pappas post de inte sett eftersom de är utomlands osv. GISSES! kan jag snälla bara fatta att jag MÅSTE fucking PLUGGA NUUUU.

är även obra på att skissa självporträtt i skolan kom jag på nu. sjuktsvårt ju:o att måla överhuvudtaget liksom. becca däremot är asduktig!!! :o och min syster, hon har ju tillomed en serie utgiven i rysslands bibliotek. varför fick inte jag någon målarhjärnhalva. aja, fick språkhjärnhalvan ist ;)

synd att jag tillomed skissat så löst så de inte syns.. eller ah, tur de kanske.


Kommentarer
Postat av: Becca

Munter tjej?! Som dessutom placerat ögonen ute vid öronen

2011-02-12 @ 22:19:14
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0