saleboda en fredagskväll och barndomsbilder.. HE HE

haha! asså gårdagens resa till saloboda... det var den galnaste!
läste precis beccas blogg och hon beskrev allt så bra så jag kopierade HEHE hope its okey becca, men du nailed it!

"Saleboda

Middag ute i saleboda hos Felicia igår. För er som inte vet vart det ligger så kan jag tala om att är typ 2 mil utanför emmaboda.
Jag och sofie tog för tåget till nybro själva. Där hämtade hagel upp oss för att köra oss alla tre till saleboda.
Efter att ha kört i typ 1 timme så börjar vi fatta att vi är fel. Det varnas för typ vildhästar där vi befinner oss och hagel har redan kört över en mus.
Vi ringer runt och under tiden så springer sofie ut i kylan för att kissa. "man vet aldrig när vi stannar nästa gång!!"
Jag började samtidigt fråga hagel om vi hade någon mat, typ nödproviant. Hon hade flingor i baksätet. Tänk om vi fått bensinstopp liksom, och ute i skogen finns det ingen täckning! Då hade vi varit körda utan flingorna...
Tror vi körde 4 eller 6 mil i onödan och efter 1,5 timmes bilfärd kom vi äntligen fram till felle. Jättetrevlig och god middag var det, så det var lätt värt det! Sen körde vi ju hem också, men det gick faktiskt bra."


kan även lägga till att under bilresan så smsade jag o adam o jag skrev lite roliga namn vi körde förbi, typ Buggehult och Yxnanäs och Boahult osv.. När jag hade skrivit Lindås, ringde han upp och sa "asså sofie, ni har kört FEL?!" Nästa gång han ringde efter att ha tipsat oss om att ringa till Felicia o be henne förklara vägen igen så svarade jag på direkten "skratta inte.." och han skrattade.
men hursomhaver, Det var JÄTTETREVLIGT och JÄTTEGOTT hos felle! v men jag hade inte klarat av att bo sådär själv(a)
HÄR ÄR FLER BARNDOMSBILDER :)

me and simon som larvade oss

gladis sofie :D

hyrde en kanin från skälby, fick inte köpa en egen för mammitutti... men var nog lika bra.

älskade målaböcker, vem gjorde inte liksom?


älskade dock inte att gå luciatåg, grät varje gång haha.


simon verkade inte gilla det han heller : )

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Du ser så sur ut på Lucia bilderna :D men älskade målarboken!! Och vah, du har glömt din syster på bild!

2011-02-07 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0