och så var det söndag.. IGEN

hej mina små kycklingar
idag har kh hunnit bli finig i håret, alltid kul o hjälpa till! o nu tog jag mig en snabb tur till adam för att kunna blogga!! haft sånt cravings!! han städar förövrigt sitt rum här i lägenheten, blir riktigt kliniskt och fint :) duktig ponke. Själv har jag inte städat mitt rum sen... sen.. sen fucking länge. Sist det blev städat var det av adam haha! jag kom hem efter skolan en dag och han hade då dammsugit, plockat undan, bäddat sängen, dammat av, vikt alla mina kläder och plockat undan julsakerna jag hade kvar. SNÄLL.

nu funderar jag på när robbbbban kan tänkas vakna?!?!?!?!? han ska bli fin han med. Varför sover killar alltid bort sina dagar? panic. SEN blir träning och sen dra hem för att ha ångest inför skolan imån.. eller ah, praktik har vi på frisör. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0