mitt dagliga smink

fick en kommentar om att någon lena ville veta vad jag använder för smink... och mitt smink är verkligen inget märkvärdigt he he. men visst!
kan visa ett foto :)


jag använder alltså (ibland) foundation- max factor second skin
max factor creme puff
H&M bronzing powder
max factor masterpiece
eye shador H&M
H&M vit kajal
rouge isadora
läppena make up store
ögonbrynpenna H&M
läppsyl
.......................det är nog det.

result:



sen så föredrar jag såklart dock att vara osminkad för jag haaaaatar då man inte kan klia sig i ögonen, dra bort snor ; )))))))) nä men liksom snyta sig utan att bli fläckig typ elller att bli blank under dagen.

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Lindsey Lohan :D du liknar henne!

2011-02-07 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0