måndag

kom till salongen idag utan en enda bokning, damn it! såg en lång oändlighet framförmig, men så vips, efter lunchen med mamma på subway (gott) så fick jag in två herrklippningar!
LOVED IT. verkligen utmaningar för dem båda hade lite krav och riktiga kaluffser på huvudet haha. Effilerade, effilerade o effilerade... en gång till. (effilera= tunnade ut)
imån har jag klipp vid 14. och klipp & sling 15. men förmiddagen är free, so welcome!

träningen idag gick skit. Fan vad dålig prestation verkligen, blä. Men tror det har o göra med att jag var så duktig igår och kroppen helt enkelt inte orkade idag. Så jag körde hem och åt mammas nybakade bullar ist. Better.

Nu sitter jag o mamma o kollar på topmodel. När det slutade o vi såg att det stod att topmodel skulle börja sen IGEN, dumförklarade jag mamma för att hon trodde de var den nyaste säsongen igen som kom med ett nytt avsnitt på samma dag. Det fick jag äta upp.. det var ett till avsnitt.. :/ åh mamma blev kaxig.

puss på er nu, en ny dag väntar oss alla imån innan vi äntligen kan få onsdag = utgång!


old picture men what tha hell

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej sofie!

Tänkte bara höra om du vet om du har tid för slingning snart? Isåna fall kan du räkna med ett besök inom kort, för jag hade minsann tänkt bli lite ljusare i håret hihi

Kram

2011-03-01 @ 18:24:58
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0