lugn & skön dag

tjosan på er där ute! vilka ni nu må vara.. ni är riktigt hemlighetsfulla må jag säga. fan asså.
ne skoja haha, inte lack. men kommentera gärna inom en snar framtid, någon?..

IDAG har jag tagit mig i kragen o gjort en förbättring i mitt liv, såg tillomed förbättringen på papper! det är värt en klapp på ryggen.
sen lökade jag verkligen sönder några timmar med mamma i soffan, men fan så jävla skönt o få och kunna göra så nu på lovet. En klapp på axeln för detta med då jag kan inse att slapptid är bra ibland!
Men efter löktiden bestämde jag mig för träning.
Spinning 45 min. + benövningar och ländrygg och situps och armhävningar + ett spinningpass till på 1 timme. Great huh!? KLAPP på axeln! axlarna tillomed, samtidigt.
En klapp till
får jag faktiskt lov o utdela till mig själv för att jag åt en sen middag bestående av pasta och ketchup och en macka. Brukar inte digga det. Idag har jag alltså varit en riktig BRA donna, en regeldonna!

aja nu ska jag o mamma se klart på Sofias änglar, vilket jag inte tycker är så jätteskoj men mamma sitter o gråter för hon är så rörd angående familjen de handlar om denna gången så jag antar att hon gillar programmet. Det jag längtar efter kommer kl.21.00... nämligen: Den hemlige miljonären!

HÄR är en lollig text jag hittade i en tidning i emmaboda när jag väntade på adam som hade en tandläkartid. Det är en kvinna som skickat in en fråga angående hennes försvunna diamantörhängen och så är det ett "medium" som svarar på var dem tagit vägen -_- jisses liksom.


Svaret........


Kommentarer
Postat av: Elin

slänger iväg en kommentar på begäran då :)

eller några frågor rättare skrivet.

vad är målet med din träning? vart tränar du och varför just där? har du "problem" med din träning? alltså, typ träningsanorexi.. känner du ibland stress/ångest över att du måste träna efter att du ätit, för att hålla dig fit liksom?



de sista frågorna kanske är för personliga. jag själv har problem med det så det är därför jag undrar.



bra blogg btw! :)

2011-02-23 @ 00:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0