kul

boxningen imorse var kul! visserligen inte lika kul som förra året, men kul hehe.
mindre kul resten av dagen då jag fläktade omkring runt hela jordklotet typ.
fast kul att träffa stavve igen! var ett tag sen man träffade den lilla sparveln!!
fan vad många "KUL" det blev.

ikväll då? jo jag tror jag ska kolla läget på bistro med becca faktiskt. Och med kolla läget så menar jag verkligen Kolla läget. Dra dit, kolla om de är drag, hälsa litegranna o sen typ dra hem igen. Rätt najs ändå, får ju göra de bästa av situationen när man inte har spec mycke cash efter parkeringsbötern jag fick idag HEH o pga kundpasset imorgon.
men är typ rätt pepp ändå.. om jag inte hade haft så orolig mage. Ska många ut eller ?!


imorgon är det innebandy med pappsi igen! guttmos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0