hejsan! här kommer bilder från the cruise and from Simons B-day!

tjosilosi!
hemma från miniresan! fifan vad jag spytt sovit snurrat haha. HEMSKT. men även umgåtts med den bästa louli familjen och varit på megafint spa och ätit jättefina bufféer och varit ute på däck o sett 234567 liter vatten åt varenda håll, häftigt! spelat på spelautomater o kollat i shoppen. Så det har varit mycke najs:)
förutom att det var pinsamt många 40+ som var stupfulla o flirtade sönder, äckelgubbar!!
adam sa till en på donken sen på vägen hem, att följa med ut så han kunde få stryk. Så störig var han. Men han pissade på sig så det blev inget med det.
Hemma i vfjärda åt vi sen glass med chokladsås och såg Day after tomorrow, läääääskig movie about the future perhaps?!

nu har vi precis firat min bror som fyllde 20 år idag. Tänka sig! nyss var det han o jag som var bästisar på lindsdalstiden och spelat bandy med pappa på vändplan och delade rum och hade våningssäng, han på översängen eftersom han alltid bestämde.. ja hujedamig vad mycke minnen man har ihop. Och nu är han vips 20 bast och båda har körkort, super, han jobbar o jag har snart gått ut skolan. LIVET RUSAR FÖRBI?

här bjuder jag nu iaf på lite bilder från kryssningen och från ikväll :) lookilooki



fiiiinigt lila rum!


sov gott

vår hytt låg längst fram på båtfan = gungeeelliiiiigungggg

frukiiiist

glasdörrarna visade att man gick in i den fiiinare delen, vår del ;)

paus från sovandet o spyandet

älskling & jag <3 som förövrigt varit tsm 1 år och 7 månader!

simons birthday!!


lökishar (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0