ELIN LORENTZON GÄSTBLOGGAR

HEJHEJHEJHEJHEJ :D elin&beCCa här. ikväll är vi med sofie "mobboffret" fagerström.. inte för att vi vill va med henne, utan mest för att vara snälla liksom :) vi äter MASSVIS med godis och dricker cola, fett nice åde. Sofie har ont i magen och kan inte äta något, hon fiser bara hela tiden. åh, guuuuuud va mycket info ni får nu, som ni inte vill ha... men asså..... DÖ! jag är inte på humöööör. gå här ifrån då om du inte vill läsa din fuckinganusmegafjolla! förut va vi ute och gled runt i stan med Fru Fagerströms BMW, det va coolt. vi lyssnade på ASHÖG musi, typ han ted? ni vet "Jag vill ha en egen måne" ? fast vi lyssnade inte på måne-låten utan "fantasi".... den e bra!

FÖÖÖÖÖREEEESTEN! beCCa har vart på gymet idag, asså, WHO CARES ?! nä... inte jag heller! (hon ville att jag skulle skriva det så hon skulle känna sig lite duktig och hurtig)

DRESSCODE IKVÄLL; mjukis.
FACELOOK; ful bara.

Nu ska jag hem till lilla lilla ÖLAND igen!

PUSSIS!

läs gärna min blogg--> modetjejen.blogg.se
där hittar ni alla mina supersnygga outfits, låt er inspireras! :)

XOXO

Elin


Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Sofie, ärligt talat, du skriver lite roligare inlägg :)

2011-02-07 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0