den berömda listan..

.. har nu även nåt min fabulicious blogg!

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Det här åt jag i dag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Det här hade jag på mig i dag
Dag 07 - I min handväska
Dag 08 - Saker jag stör mig på
Dag 09 - Mina rädslor
Dag 10 - Om jag vann 1 miljon
Dag 11 - En bild på ett ställe du varit på
Dag 12 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, arg
Dag 13 - Varför började du blogga?
Dag 14 - En bild på ditt rum
Dag 15 - Planer/drömmar/mål du har
Dag 16 - Bästa tiden på åretDag 01 - Om mig

Dag 01 - Om mig
Jag heter Kerstin Sofie Gunvor Catarina Fagerström, 18 år (fyller 19år 4ejuni, alltså EN DAG INNAN kaggs BAL!!!!) och bor med min family i ett lindöhus. Fett fint faktiskt! mamma har stil. Bodde innan i Lindsdal men vi flyttade för typ 3 år sedan. Minns att ångesten inför flytten var enorm haha, trodde mitt liv skulle vara över. Men tack o lov började det då.

Mina bästa vänner under åren har varit Fanny Hammarström, Josephine Larsson och Matilda Sundberg först o främst. Tänkte att ni kunde vara värda att nämnas då ni verkligen var mina underbaraste!
Nu har jag inte direkt någon nr1 utan mer utspridda vänner eller hur man ska säga? he he, iaf,  underbara dem med!
Nu är faktiskt min pojkvän Adam Carl Louli den som står mig närmast hjärtat. Han vet allt om mig. Mer än min familj.. aotch. sorry family. Men det finns ju alltid saker man inte kan säga till familjen då man inte vill såra dem.
Adam är iaf verkligen killen i mitt liv som jag älskar i vått & torrt (salt & sött, kallt & varmt he he). My best friend & lover.

Jag går tredje (äntligen!!!!!!!!!) året på frisör på lars kagg och praktiserar två dagar i veckan på Salong Backstage på Baronen. Så vill ni ha billigare priser och ändå lika fina resultat, kan ni jättegärna komma till moi! Bara roligt!
Har tid mellan 09.00-18.00. Så kan därmed lägga in att om ni tycker ni har långa dagar, eller ens en lång dag till typ..16.40? kom o snacka när ni varit i skolan till 19.00 ist ;) som förra tisdagen för min del! DET tar på krafterna.

Jag har växt upp i en egenföretagarfamilj, då min pappa äger Skyltreklam och Stadsbudscentralen, och det har inte alltid varit en dans på rosor. Många kvällar (och nätter) då man undrat när pappan tänkte komma hem från jobbet, inte hann träffa honom på kvällen då man gick o la sig o dagen därpå hann han iväg till jobbet igen. Men det är så det kan va. Nu spelar vi iaf innebandy ihop en dag i veckan så lite qualitytime har vi!! och det är väldigt mycket positivt med att ha eget också såklart, jag vill lova att jag varit en väldigt bortskämd skitunge förr i tiden.. 11 wesc tröjor under en mycket kort period. 900 x 11 =....
men nu på äldre dar har det seemed to stop a bit? vad är DET om..

Mamma har därmed varit en väldigt bra stark och ibland väldigt ensam mamma som fått tagit hand om allt och hanterat allting. T.ex. min bror som varit en liten fighter..= givit många oroliga nätter, min syster som har ledproblem vid bara 21 års ålder och det är inte det lättaste eller vanligaste och så jag.. :)
jaaaag.. vad är min lilla hemlighet? det vet nog de flesta för jag orkar inte försöka hålla det hemligt längre.  Jag har dock blivit så mycket friskare inom vissa områden.

Mina favoritsysslor här i livet är väl helt enkelt kvalitetstid med dem jag verkligen tycker om, (viktigt att umgås med dem man faktiskt gillar, för annars ger det ju motsatta effekten. Att man/jag bara stör mig och blir cp för att jag inte t.å.l. personen o personligheten) , sommardagar, träna och förbättra mina resultat som ex. kondition, den är till 100% faktiskt! stolt över den, vilket man måste få säga. Att man är stolt över saker o ting. Annars kriverar man fan. Det har jag varit med om gång på gång. Att man inte är nöjd över nånting här i livet menar jag, och det krossar en! Så be happy folks.
Gillar även att klippa och färga hår, (permanenta o lägga curlers t.ex. är inte mina favorite things to do ;) och göra folk glada o fina och handla kläder, framförallt.

Vad mer? svårt o säga.
jag har lyckats ta det där jävla körkortet som var bland det jobbigaste jag varit med om!! men lätt värt det ändå. För att köra omkring o ha frihet till att ta sig vart man vill när man vill är världens skönaste känsla.
Jag är en mycket målmedveten person vilket varit bra & dåligt.
Jag gillar niggahs hip hop music mest om jag ska vara helt ärlig. Så sjukt skön musik egentligen, grooooooovet, känslan, beatet och basen. Även diggat Eminem många lindsdals-kvällar i mitt liv. Kan många av hans texter.. ha ha.
Nu tänkte jag börja runda av men det jag så gärna vill skriva rakt ut bara för att FÅ UR MIG, tänker jag inte göra. För jag kan inte lyckats få ur mig det skriftligt. Hur många gånger jag än försökt. Försökte där uppe i texten ha ha.. men icke sa.. nicke :/ skitsamma!
nu ska jag börja fixa ihop lite stuff och sedan ta tåget vid 15.00 till emmaboda.
HA DET SÅ BRA ALLA och SÄTT ER SJÄLV FÖRST då det är det BÄSTA i SLUTÄNDAN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0