dagens

åh helvete vilket mardrömsprov jag står inför imorgon. Småföretagande. nightmare nightmare warning warning everybody. och inte tar jag mig ann att plugga heller. Sätter mig som vanligt för att börja, men avslutas i att jag ligger i soffan eller går omkring i köket eller som nu.. sitter vid datorn.
varför gud?

det var nyss en läskig försäljare här btw, eller läskig o läskig. Lustig iaf!
han ba "hejsan är farsan hemma?"
simon: "näe han är och jobbar fortfarande"
han: "aha jag tänkte att han var hemma eftersom bilen är hemma"
simon: "ah näe, det där är mammas bil. Pappa kör ju mercedesen."
han: "ah jag vet! men tänkte om den stod i garaget."
simon: "näe.. heh de.. gör den inte."
han: "när kommer han hem då? om 30 min eller?"
simon: "näe snarare en timme"
han: "ska han sova då?"
simon: "hah.. jadu det vet jag inte. Men det skulle jag inte tro!"
han: "näe näe, men då kommer jag väl tillbaka då!"

och häromdagen var han också här och simon öppnade även då.
han: "är pappa hemma?" nej, osv.
han: "är grannarna hemma?"
simon: "det tror jag inte.. klockan är ju tre så de flesta jobbar väl. Men hon där är pensionär så hon kanske är hemma.."
han: "hur kommer jag in till henne då????"
(ÖH?????? du ser väl ytterdörren.)
han: "hur kommer jag in till HAN då!?" (en annan granne)
simonstackaren fick alltså stå o visa hur man kom in till varenda granne typ haha.

aja.. nog om detta. Idag blekte jag utväxten samt gjorde lite blonda slingor och la i en kall toning. Najs.
Snart lov. GUTTMTMOSOSOSOSOSOOSOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! guttmos.



två superbra bilder tagna med min PowerCam (webcam)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du?

bor du i eget hus?

2011-02-18 @ 20:20:32
Postat av: Sofie

Haha okej va? Nej, skrev ju om min pappa o bror o mina grannar.

2011-02-18 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0