Dag 03 - Mina föräldrar

Dag 03 - Mina föräldrar
Mina päron är dem bästa (lika mycket de bästa som ni tycker era är hehe), men mina är faktiskt det!
Min mamma Gunilla finns alltid där och säger de absolut rätta sakerna jämt o ständigt. Hon säger till mig när jag tänker fel och säger till mig hur jag ska hålla humöret uppe. Hon läser på saker o ting för att förstå mig då jag är en komplicerad unge och hon ringer när hon är på gran canaria för att trösta mig för hon har något sorts 6e sinne då hon känner på sig att jag är nere depp o ledsen. Hon lagar maten vi alla önskar för hon vill alltid göra alla nöjda och försöker jämt vara glad för att smitta av sig till, framförallt mig. Helt enkelt, BÄST och UNDERBAR!

Min pappa Lars är den starkaste oxen jag stött på. Han verkar gå på något jäkla superbränsle för han jobbar non stop och är aldrig depp eller arg eller ens tjurig. Han är alltid glad eller neutral och tar alla dumma saker som man (jag) kan få för mig att säga till honom utan att säga mer än snälla saker tillbaka för han vet ju att jag inte menar dem. Han har världens mest tidpressande schema men ändå lyckas han ha tid för oss alla då han, likaså mamma, sätter alla andra i första hand, och hans firma då, för att vi alla ska kunna ha det bra. Han köper husvagnar, sommarstugor, bilar och resor och bygger om här hemma och bygger staket o lägger om gräsmattan, bara för att han vill att alla ska uppskatta det fina han gör. Han är helt enkelt BÄST och STARKAST han också.

De hjälper till med lägenheter, matkostnader, inredning, pengar osv, då vi barn är deras främsta prioriteringar. Fyfan vad underbara dem är alltså!



här firas både ma & pa ( även kallade mammi & lellu)!

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

HAHAHAAAA, vem är den fula lilla ungen brevid mamma som står med munnen öppen och har en TummeLina pyjamas?? ;)



Men ja, jag håller med dig lillasyster, våra föräldrar är så bäst dem kan bli!

2011-02-22 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0