barndomsbilder !!

ååååååååååh!!! jag hittade just massa kort från barndomen och satt och kollade igenom dem..
och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag SAKNAR den tiden då ingenting var jobbigt, inga problem fanns, inga tankar hade uppstått och man var glad och sprallig hela tiden..


här var vi i Bräcke uppe i Jämtland och hälsade på mormor och morfar och mammas släkt!


badade i handfatet inne i tvättstugan, loved it!! haha.


vanlig glad eftermiddag i lindsdalshuset


min syster lina och jag kramades litegranna


var tydligen överlycklig på pappas födelsedag och pappa gjorde en skojig miiiiin


haha! här klippte jag av lite längder av min systers och mitt egna hår! var sedan superlycklig för det var så spännande! haha mamma däremot lackade .. och dagen därpå var det lucia så då förstod jag hur fult det skulle se ut i lucialedet med vissa korta delar i mitt hår.. och började gråta. Ni ser kanske att det är av vid höger öga där typ ;) kul vare iaf. Lina som var så snäll sa inte emot heller hahah

skulle kunna fortsätta visa bilder i evigheter haha men det kanske inte är så kul hehe... (kommer säkerligen fortsätta i nästa inlägg om jag känner mig själv väl)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0