alla hjärtans dag!

oj, glömt blogga på ett tag. Bad sofie, shame on me, omg.

vi sitter iaf o jobbar med projektarbetet nu. Fan rapporten är ju inte o leka med??! men går framåt!
iaf, när vi tog paus o gick till lunchen så ringde okke o sa att han hade lektion på kagg o ville snacka lite för han var ensam. Men jag var inte vid frisör just då så vi la på, 5 min. senare kom han till matsalen med världens finaste blombukett och ett kärleksbrev från min adam! hujedamig så glad jag blev, ej gladare tänkas kan! och adam var det namn han bar (som gjorde mig så glad)! åh älskling!
världens sötaste, knasigaste, detaljerade brev om allt möjligt. Från början av vårt förhållande, minnen och om framtiden.
helt klart är DU världens bästa pojkvän Adam Carl Louli! gör mig alltid lika glad över dina överraskningar. Att du har sådan fantasi! hihi
ser ännu mer fram emot vår kryssning nästa helg nu med dina päron. Kommer bli SÅ BRA.

nu måste jag fortsätta, puss på er och glad alla hjärtans dag! :)
det ska jag o adde ha hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Åh så himla fint :D

Själv fick man en söt liten ros av min Mattepatte<3

2011-02-14 @ 17:38:17
Postat av: annis

åhhh, så dulligt:D

2011-02-15 @ 21:45:47
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0