vill partey

heeey people
är i vfjärda. Jobbat. Kommer hem söndag. Imorgon ska mina tjejer festa, och de är förfest hos en liten wendel. Låter så stört lockande och askul. Men som sagt, jag jobbar. Damn fuck shit sate hästballe!!!!!!!!!!!!!
kill my life. Ah, precis. "döda mitt liv".
Går nu och tröstar mig med att köpa rostbiff här på vissefjärdas ica, det stänger redan vid 20.00 så, gotta go. Inget maxi här inte.

Adam köpte förövrigt playstation igår, och ett harrypotter och batman spel. Så nu sitter han som en nörd heeela tiden. Kill HIS life too alltså.
puss people

bild från balen (nehe?) med två undrande ansiktsuttryck


och en annan jag inte lagt ut innan så, de kan gå ann nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0