uppmärksamma golfare

värst vad golfare är uppmärksamma nu för tiden.
Igår sa en när han handlade av mig i kiosken ba "jaså är du här nu, du brukar väl vara på malkars? innan var du på nordic. Det är så svårt o missa dig med ditt blonda långa hår" blabla. jag ba "jaså vet jag vem du är heh?" svar; nej.
och idag sa en annan när han skulle beställa en dagens ba "du hostade när du cyklade till jobbet imorse"
jaha?! jag blev helt ställd av den lustiga uppmärksammelsen så jag svarade nog inte ens.
Oh well.
Idag ska jag o addeman köra till emmaboda och get some tan in the solarie <3 he he
träningen får fortfarande vänta pga äckelhostan. Men MAX till onsdag, sen är jag på att igen och har redan 10 pass inbokade!! så laddad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0